Kellett a hat feles...kellett, hogy elfelejtsem kissé a mindennapokat...a vizsgákat, a lakbért, a vágyakat, az álmokat....a nőket, és minden mást, akivel vagy amivel valaha bajom volt...kellett, főleg, hogy ingyen volt...nem , nem tarháltam, otthon volt...kellett minden, ami ma este történt...kellettek a gyimesi dalok, Radics Béla szólói, blues Deák Bill módra és minden egyéb...a sűrű füstön át érkező hangfoszlányok, maga a füst, és az öngyujtó kattanásában megbújó rockandroll...az, hogy ez az este is kicsin múlott, egészen természetes...menjen addig a dolog, amíg cigivel bírjuk...összeakadó nyelvek, régi történetek, szerelmek kavarognak a füstben...és jön a hetedik...a Hetedik te magad légy...csak ne feles, mert annak rossz vége lesz...most Courtney Love...zenei kaleidoszkóp...ebből se lesz alvás...nem baj, az éjszaka nem arra való, hogy a magunkfajta aberrált átaludja...csak az számít, amit megélsz, és az, ahogy megéled...ezt nem vehetik el tőled...Becher kiszáll...

Szerző: Becher  2009.12.07. 02:58 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://becher.blog.hu/api/trackback/id/tr921579452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elaith 2009.12.07. 03:54:55

Basszus...Itt ülök fáradtan és nemtom mit írok mint már említettem nem megy a versírás erre benyomom a Velvet underground-tól a sunday moring c. számot és rájöttem h. elfáradtam...túlcsordulnak a gondolatok és nem tuom kifejezni magam, úgy mint régen hiába érzem a rockandrollt és meek be órára noalvás nélkül vicces h most lou reedtől a perfect day c szám megy amit most sokkal kevésbé tuok átérezni mint régen amikor fiatalon,s bohón éltem az életem és nem érdekelt semmi sem a saját boldogságomon kiívül, s most itt ülve csalódva a világban, s elmélkedve egy adott gondolaton, amit elindítanak bennem, eme érzelmek....vicc az egész, s nem is tuom már mit kezdtem el írni, csak jön belőlem a sok értelmetlen képzelgés, ami lehet, h. fontos is lehetne, de a rockandroll rádöbbent,h semmi értelem és fall on black days amit épp most hallgatunk...mi ez?áhhhhh.....kiborít....fuck...káromkodás vagy csúnya beszéd tökmind1...4pont vagy 3rom úgyis megérti aki akrja...teszek veszőt vagy nem azt is....végül is írói költői szabadság az egész szarság mert nem másíthatják meg amit írok mert ez vok én és ha nem akarok vesszőkkel bajlódni akkor nem teszem ki és olvassa mindeki úgy ahogy akarja szarok rá, mivel úgysem tudom h jutottam el idáig...
süti beállítások módosítása