Kicsit most olyan, mint a házőrzőnek....hűséges, a belét kidolgozza, de a küszöbnél beljebb nem mehet...nembaj, csak ne havazzon...

Azt hiszem megfelelő a pillanat elbúcsúztatni ezt a retkes évet...tudom, van még 2 nap, de akkor is...2009...gyenge kezdés után erős visszaesés...arra emlékszem, hogy az év borzalmas fejfájással kezdődött (ahogy az elmúlt években általában)...aztán leszereltem a CÉG-től, bár papírom még nincs róla ("a vállalat nem engedi a lelkemet"), pár alkoholgőzös este között sikerrel államvizsgáztam, utána megfürödtünk a kistóban, szintén emelkedett lelkiállapotban, átvettem a diplomát (igaz, csak BA...legalább ne lenne keményfedelű - úgy még jó lenne a slozin), nyaraltunk Fenyvesen, anyáztunk az éjszakában néhány posztkeletnémet véglénnyel, dolgoztam, többet, mint 4 éve...aztán lement egy fél év MA, fagytunk a hideg albérletben, összetörték a kocsimat...kergettem a boldogságot, (de az gyorsabb volt) engem meg a kutyák...de hogy jókat is említsek: összejött egy marha jó albérlet, igazi zártosztály, csak rácsok nélkül...ja, és lehet bent dohányozni...asszem beállítottam a szakos csúcsot (utána meg magamat) vizsgák terén: 3 egy napon, és mind sikerült...kicsit hadd rajoljak már ezzel...elkezdtem blogolni, és már legalább 1 törzsolvasóm is van (bár nem tudom mi vezette arra, hogy ilyenekkel vegzálja magát, azért köszönöm:))...megint akadt pár ember, akivel megtanultuk elviselni, elfogadni egymást, megtanultunk mikróban krumplit sütni, és 1 csirkemellből 4 embert jóllakatni 2 alkalommal...szóval az élet pörgött, nem mondom h rossz volt az év...igaz, lejjebb mindig van ("egyszer lent, másszor még lejjebb"-copyright MASH), feljebb is, csak hát a gravitáció...nembaj...a spontán dolgok bizonyultak megint a legjobbnak (A.-nak üzenem, h megint igaza van:)-mernék is mást írni:D)

Átlagos év, átlagon felüli emberekkel...akik a legsűrűbb cigifüstön is átverekedték magukat, hogy melletted legyenek, ha gáz van, és akikért én is hagytam megmelegedni a sört...hát, köszönjük 2009, a folytatás remélem egy kicsit jobb lesz...bár ki tudja...a fejfájást borítékolom 2010 kezdetére is...Becher kiszáll...

Szerző: Becher  2009.12.29. 21:55 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://becher.blog.hu/api/trackback/id/tr11631424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása